تغيير هتل كاروان استقلال اولين كارشكني ازبكستاني‌ها
تغيير هتل كاروان استقلال اولين كارشكني ازبكستاني‌ها
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

به گزارش خبرگزاري فارس، درحالي كه مسئولان باشگاه استقلال براي اقامت در تاشكند هتل كنتيننتال را انتخاب كرده بودند، راننده اي كه كاروان استقلال را حمل مي كرد آنها را در هتلي ديگر با امكاناتي ضعيف منتقل كرد.
سايت باشگاه استقلال در باره اين كارشكني صورت گرفته به محض ورود آبي پوشان در ازبكستان مطلب زير را نوشت:
" جنگ رواني به محض آنكه پاي كاروان استقلال به پايتخت ازبكستان رسيد، آغاز شد.
نشانه‌هاي بدرفتاري از فرودگاه تاشكند خود را نشان داد. ميهمان‌آزاري جاي ميهمان‌نوازي را گرفت. دست‌اندركاران فوتبال ازبكستان در برخورد اول شروع كردند به ناسازگاري، بوي كارشكني و دردسرآفريني، خيلي زود مشام كاروان استقلال را پر كرد.
ضربه‌هاي نخستين، قابل تحمل و ناديده گرفتن بود. بد قلقي‌هاي صاحب خانه، اگر در همين حد تمام مي‌شد، قابل تحمل ‌بود، اما دردسر واقعي وقتي خود را نشان داد كه اتوبوس حامل كاروان استقلال توقف كرد و نماينده باشگاه پاختاكور گفت: رسيديم. اينجا هتل گراندمير، محل اقامت شما است.
منصور پورحيدري سرپرست تيم استقلال بدون وقت تلف كردن واكنش كرد "ما هتل كنتيننتال را رزرو كرده بوديم. هم باشگاه پاختاكور، هم فدراسيون فوتبال ازبكستان همه در جريان بودند. درست مثل مقامات AFC و كميته برگزاركننده بازي‌هاي ليگ قهرمانان آسيا. پس چرا ما را به هتل ديگري آورده‌ايد؟ "

جواب‌ اين سؤال خيلي زود معلوم شد. هتل گراندمير قدرت پذيرايي از كاروان استقلال را ندارد و آسايش آبي‌پوشان را به هم مي‌ريزد. گراندمير، اتاق خالي به اندازه كافي ندارد و استقلال فقط با يك ميهماندار و مترجم روبه‌رو است. مرداني كه پاسخگو نيستند و كاري از دست‌شان برنمي‌آيد. پاختاكوري‌ها، خودشان را قايم كرده‌اند.
به اين ترتيب مسابقه‌اي كه قرار بود از ساعت 18:30 روز سه‌شنبه آغاز شود، هم اينك در جريان است. جنگ رواني براي فرسايش قواي روحي استقلال، فاز اول – فازي كه از اصول ميزباني و مقررات AFC فرسنگ‌ها فاصله دارد – در پي خود، خانه دوم و سوم و چهارمي هم دارد. پاختاكور لابد براي هر روز استقلال در تاشكند از اين برنامه‌ها دارد.

ساعت 20:25 به وقت محلي است. نيمي از بازيكنان در اتاق‌هايي كه مربيان تعيين كرده‌اند، استراحت مي‌كنند. اما چه استراحتي، حواس اينان به بقيه تيم است. بعد از يك پرواز خسته‌كننده، آرامش را از استقلال گرفته‌اند. 9-8-7 بازيكن را مي‌بينيم كه در لابي هتل روي مبل‌هاي راحتي چشمان خسته خود را مي‌مالند.

سرپرست كاروان استقلال به هر دري مي‌زند تا اين مسئله را حل كنند. خواسته اصلي استقرار در هتل كنتيننتال است. خواسته بعدي، خالي كردن اتاق‌هاي ديگر است تا همه بازيكنان، مربيان، مديران و كادر پزشكي استقلال در‌ آن استراحت كنند.
آيا اين آخرين حربه پاختاكوري‌هاست يا اولين تيري كه به منظور عصبي كردن و به هم ريختن آرامش استقلال پرتاب كرده‌اند.
استقلال با حريفي مواجه است كه براي نباختن همه كار مي‌كند. "
تيم استقلال امروز دومين جلسه تمرين خود در ازبكستان را برگزار مي كند. بر اين اساس با نظر كادر فني تمرين از ساعت 18 به وقت محلي در ورزشگاه اصلي پاختاكور در شهر تاشكند آغاز خواهد شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: